הכותרות: גם לקנייה ווסט שמו גבולות, 50 גוונים של אפור בשבוע האופנה


17 פבר 2015 | הכותרות | | מאת: TheCritical-f team

מוזיאון המטרופוליטן מנצל את נוכחותה של עלית תעשיית האופנה בשבוע האופנה בניו יורק ומספק הצצה מקדימה לתערוכה "סין: מבעד לעדשה" שתיפתח בחודש מאי הקרוב. הכיסוי התקשורתי הנלהב מרמז על להיט ביד.

המעצב הכל-אמריקאי טומי הילפיגר (שכיום משמש כשגריר מייעץ למותג) חגג 30 שנים למותג נושא את שמו בתצוגת האופנה לחורף 2015-16, שמתבררת לאט לאט כתצוגה שזכתה לכיסוי הנרחב ביותר באינסטגרם. בניין הנשקייה המיתולוגי בניו יורק עוצב כמגרש פוטבול, כשהקולקציה עולה בקנה אחד עם הנושא העונתי המצועצע. בתפריט – חולצות סוויטשירט עם מספר 30, מעילים שדומים לצעיפי אוהדים ושאר היברידים בין ספורט לאופנה גבוהה. כמה חבל שהטרנד הספורטיבי כבר פס מהעולם (תמונה ראשית, יח"צ).

דירק סטנדן, העורך הראשי של המגזין Style.com/print, זכה לראיון בלעדי ונרחב במיוחד עם קנייה ווסט בנוגע לקולקציה המשותפת של הזמר עם אדידס. מלבד הגיגים הקשורים בגאונות של הדי סלימן, סגנונה של קים קרדשיאן או מקומה של ביקורת של חייו, דובר גם על טיבה של מערכת היחסים בין הזמר למותג. "הם הציבו לי גבולות מסויימים", סיפר ווסט כאשר נשאל האם הוא זכה לחופש פעולה מלא. מיותר לציין כי הבגדים עצמם לא המחישו בפועל את האמירה.

ההתלהבות מ-50 גוונים של אפור מגיעה גם אל המסלול. סוזי מנקס סוקרת את הטון המיני בתצוגה של דיאן פון פורסטנבורג, שכללה מלבד עיצובים חושניים לכאורה גם את פסקול הסרט, אבל גם מזוהה טון מזויף כאשר המעצב מיתממת ושואלת "האם זה לא מה שנשים רוצות?".

[getty src="463540132?et=rq5s_O0iQhxytCP5CStHjQ&sig=S_SaCZ8SdsmPpvgB4GiRzYxDXmZdJM7m04pxpYcmDCo=&caption=true" width="594" height="396"]

 

(Visited 85 times, 1 visits today)

השארת תגובה